Kåvepenin

Herregud, jag är alldeles svettig.
Det är nästan värre än ett träningspass ju...
Det finns folk som jobbar med att provsmaka hundmat och kattmat men vem, jag undrar Vem, provsmakade Kåvepenin med fruktsmak???? Honom/henne skulle jag vilja ta mig ett snack med. Vad tänkte han/hon/den/det?
Åååh, vad jag har kämpat. Jag började med varm mat, glass, glass med mosad banan, Fanta(!) med exotic fruit eller vad det heter. Kallsvettig och med gäll röst har jag suttit i en timme och klappat händerna varje gång han tog mod till sig och petade i skeden med smält glass med (håll i hatten) Tungan!
"Bravo älskling! Vad duuuuuktig du äääär! Wow! En tugga till!" Sen kom det: "Snäääälla."
Jag, som aldrig skulle truga.
Och där satt han. Förvirrat tittande på mig som ropade konstiga glädjetjut. Åh, vad kul det är ibland... Jag beundrar faktiskt honom för att han inte kastade grodtallriken i ansiktet på mig. *Skrattar*

Till slut lyckades jag i alla fall få i honom 6ml av 7,5ml genom att mixa vaniljsocker, banan, glass och mjölk till en milkshake. Pröva det!

Kraaaam från fiffiga mamman

Caridad

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0