Min nya image: Skaparmamman

Jag vill vara en sån där flitig mamma som hela tiden hittar på fyndiga och kul utvecklande prylar för Angelo att göra. Ni vet en sån där mamma som har byggt ett eget lågt träbord i en specialdesignad ateljédel av lägenheten till sitt barn där han kan få kladda och skapa hur mycket han vill utan att man behöver har ont i magen för att han kanske förstör möblerna och tapeten. Ja, ni fattar va? Därför hängde jag vid vattenfärgerna på BR i en halvtimme idag och kände mig exakt så som jag vill vara innan jag gick därifrån utan att ha köpt något kitt eftersom jag vet att jag ännu inte orkar med städandet... Han får måla på landet i sommar i stället. Utomhus. Men hoppas att någon såg mig där inne på BR idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0