Snyggbloggar

I helgen ska vi ändra looken på bloggen, jag och Peter. Han är ju så grym på det där med internet, vilket jag inte är, så han ska få hjälpa mig.
Därför har han bett mig att surfa runt lite på snyggbloggar så nu (så fort Lito sover) ska jag springa runt lite utan kompass i bloggvärlden. 
Är det någon som känner till någon riktigt snygg blogg så får ni gärna tipsa mig om den.
Jag vill inte kopiera en look utan bara hämta inspiration så klart. Främst letar jag färger (lite latino ska det ju gärna vara).

C
  


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Latinofärger vore inte helt fel. ag förknippar det med grönt, rött och blått - glada färger. :) mina ungar är halvlatinos båda två (därav mitt bloggnamn: tu madre), så idén verkade schysst!

just det, vad kostar det att göra en akupunktur mot migrän? frågan är bara när jag har möjlighet att göra den eftersom jag är 100% ensamstående.

2008-04-12 @ 14:22:28
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0