Trötta föräldrar

Vi har haft en jobbig dag idag. Tror det beror på att Angelo sliter och drar i oss på nätterna nu.
Tröttheten kommer ut i gräl, smågnabb, sårande tonfall och tröttgråt. Ja, vi sårar varandra fast vi inte vill. Till och med tystnaden är skör.
Han är kärleken personifierad för mig. Ändå snubblar en bitskhet över mina läppar om han frågar någonting som jag är för trött för att svara på. Och jag menar det inte ens. 
Vi är trötta föräldrar idag.

Jag har ett löfte att ge.

Peter Modén, jag ska ta lärdom av din givmildhet och ge dig mer tillbaka. Por siempre, amor.


Kommentarer
Postat av: syren

Det är ju inte konstigt att ni är trötta när ni inte får sova!

2008-04-11 @ 22:04:28
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0