Grrmfff

Jag är löjligt trött idag och Lito har "öronen" igen. Så vi är hemma. Igen.
Alltså måste jag hitta min fantasi så jag kommer på roliga saker för oss att göra. Annars är risken enorm att vi klampar omkring på varandras nerver innan dagen funnit sin ände.
Han fick visst för sig att jag hade tagit hans kudde inatt så vid 04.00 började han projektet "mota bort mamma från sängen". Han får för sig det oftare och oftare... *Grrmfff*
Sen kom han på att jag hade alldeles för mycket hår som skulle av min skalle. Alltså har vi brottats om revir sen småtimmarna.
Jag älskar honom men jag älskar mitt hår också så jag måste hitta en lösning innan jag blir flintis. Har ju gärna kvar ett par strån vid 40.

Love/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0