Trolleritrix

Häromdagen kollade jag och Pete The Man på tv. Det var Talang 2008 på 4:an. Då kommer det in två killar som ska trolla och så fort jag förstår att det handlar om trolleritrix så kommer irritationen. Den börjar pulsera lite mjukt för att sen stiga till en nivå jämförbar med en kastrull med kokande vatten ju längre in i trixet de kommer.
Jag förstår inte hur de gör!
Hur kan man trycka ned en ihoptejpad och gladpackpacketerad människa med handbojor i en säck som sen tar sig ur paketet och dyker upp ur säcken i en supehjältedräkt?
Och jag är så töntig som blir så adrenalintaggad. Jag känner i hela kroppen att den är laddad.
Peter, min coola sambo förklarar med sitt härliga skratt att handbojorna är ju inte låsta, tejpen sitter löst och han tog sig ur gladpacken när vi såg säcken hoppa runt på scenen (de låtsades att han hade ryckningar) så det var ju rätt enkelt egentligen. Under Peters förklaring har min värme stigit från coola 37 till typ 65 grader.

Jag är nog lite knäpp eftersom jag sjukt nog trivs med mina nojor som gör mina vardagar lite mer spännande. Lite mer innehållsrika. Jag känner mig mer levande på något vis.
Så jag fortsätter att eggas upp över Tobbe Trollkarl och ubåtar i glasen ett tag till. ;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0