Jag tänker att jag redan gör de där sakerna

Eftersom det här är mitt första inlägg så bör jag kanske presentera det lite. Här ämnar jag skriva om Allt som faller mig in. Huvudteman lär bli mina livsplaner och barnspyor, vardagskrångel och livsklurigheter, filosofi och kärlek... Alla tankar och funderingar som flyttar in i min skalle helt enkelt..
Jag har nämligen fullt upp. Det är så mycket jag ska hinna med de närmate 4-5 åren. Förutom att torka barn-kräk (som senaste dagarna tagit upp min tid), laga mat, tvätta städa, jobba, älska (inte minst *ler*), umgås med vänner mm ska jag även ta det där körkortet som skjutits upp alldeles för länge, gå en matlagningskurs av Jamie Olivier (fråga mig inte hur), flytta till Spanien, utbilda mig inom företagsekonomi och investera i någonting smart och stort.
Och jag känner mig inte ens stressad!
Jag som brukar stressa upp mig av allting nästan hela tiden. Jag har kommit på att jag i fortsättningen ska tänka att jag redan gör alla mina roliga saker som jag vill ha gjorda. Okej, den där kursen hos Jamie behöver jag ju inte nödvändigtvis ha gått före 2012 (det magiska året). Jag kan ju gå den kursen hela livet, eller hur? ;0)
Om jag tänker och känner att jag redan gör allting som jag vill göra, då slutar det nog med att jag faktiskt också gör de. Så välkomna till min låtsasvärld! Den är så löjligt avstressande och skön.


Besos/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0