Egentligen är jag Stencool

Nu har jag kollat min mejl 78 gånger. Pelle har fortfarande inte svarat.
Han måste ju ha läst krönikan nu ellerhur?

Allt sker av en anledning.... Jag veeeeeet!

Jag tror att jag ska stänga av datorn. Då kan jag ju inte kolla. Det är nog bättre. Han har säkert redan slutat jobbet. Klockan är ju trots allt halv nio på kvällen.

Det känns som när jag ivrigt väntade på att Peter skulle ringa efter första dejten.

Allt blir ju till det bästa. Jag vet ju det egentligen ju.

Tänk om han läser det här. Pelle Ekman alltså. Då kommer han nog tycka att jag är lite konstig.
I så fall:
- Pelle, jag är givmild. Jag bjuder alltså på det här för egentligen är allt det här ett skämt och jag har varit stencool hela dan.

Såja, nu kan jag stänga av datorn.

Kraaaam

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0