Rör i öronen

Nu har vi fått ett datum: 23/5. Det är datumet som Angelo kommer få rör i öronen. I instruktionsbrevet som kom med remissen stod det att vi ska ta på honom en oöm tröja eftersom den kan bli slemmig och blodig. Damn, jag känner mig som Elaka Mamman trots att jag bara vill honom så väl. Först ska han inte äta 6 timmar föra operationen och inte dricka vatten två timmar före. Sen ska han få narkos och sen bli blodig. Jag vet att det är jättevanligt och inte alls någon stor operation men han är trots allt min lilla prins och en del av mig vill gärna att han ska få växa upp i ett Eden utan några snubbelkvistar. En annan del förstår mycket väl att livets prövningar har fantastiskt goda effekter. Men inte nu. Inte ännu. Han är såååå liten fortfarande. Vi kan ju inte ens förklara vad det är som händer. Kan inte öroninflammationerna bara försvinna med ett Vips? C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0